امدادخودرو میدان نماز اسلامشهر

امدادخودرو میدان نماز اسلامشهر را می توانید بصورت همه روزه با کمترین تعرفه حمل خودرو در اسلامشهر دریافت کنید . ارسال خودروهای شما با خودرو از اسلامشهر به سایر نقاط اسلامشهر یا ارسال به سایر شهرستان ها.

حمل خودرو در اسلامشهر حاضر حمل خودروهای سواری کارکرده و صفر کیلومتر و تصادفی به صورت همه روزه و تخصصی

برای حمل خودرو در اسلامشهر ، تیم ما خدمات امداد خودرو اسلامشهر را با انواع امدادگر های های تکی و تریلی در اختیار شما قرار می دهد تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه امکان حمل و نقل خودروهای شما فراهم گردد.

یدک کش اسلامشهر

یدک کش در سریعترین زمان و ارسال خودرو سواری صفر و کارکرده با استفاده از خودروبر تکی و تریلی ، یکی از تخصص های تیم ماست است که برای جابجایی خودروی شما ، در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با بیمه کامل در اختیارتان قرار می دهیم.

جا به جایی و حمل خودرو به همه نقاط اسلامشهر، همه روزه و از درب خانه شما انجام می شود. خودروبر های تکی و تریلی ما برای ارسال خودرو خارجی و نیز داخلی؛ خودروی لوکس و شخصی ساز در اختیار شما قرار می گیرند.

برای حمل تمامی خودرو ، بر اساس نوع خودرو و ابعاد و شرایط آن باید خودروبر مناسب مورد استفاده قرار گیرد . امداد خودرو اسلامشهر با انواع روش های حمل خودرو بهترین و سریعترین راه حل را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

یدک کش اسلامشهر با ارائه خدمات حمل خودرو می باشد که همه روزه خدمات حمل و نقل خودرو را بصورت درون شهری (اسلامشهر)و برون شهری(تهران) در اختیار شما قرار می دهد.

حمل و نقل برون شهری و با ارزانترین نرخ کرایه بهصورت همه روزه انجام می شود و شما می توانید با استفاده از مشاوره کارشناسان ما، در کمترین زمان ممکن حمل و نقل برون شهری و درون شهری را با انواع یدک کش های اسلامشهر در اختیار شما قرار می دهد.

امدادخودرو میدان نماز اسلامشهر

امدادخودرو میدان نماز اسلامشهر

حمل خودرو در اسلامشهر

اگر قصد حمل خودرو از اسلامشهر به سایر نقاط های تهران را دارید، تیم ما هر روز خدمات حمل خودرو به تمامی مناطق را به شما ارائه می نماید.

خواندن  یدک کش مهدیه اسلامشهر

ارسال خودرو به سایر شهرستان ها استان تهران با انواع خودروبر تکی و تریلی بنا به درخواست صاحبین گرامی خودرو قابل ارائه می باشد.

برای نمایندگی های خودرو و افرادی که قصد حمل بیش از یک ماشین را با یدک کش اسلامشهر دارند ، تریلی کفی و برای افرادی که قصد حمل بک خودرو به شهرستان را دارند خودروبر تکی قابل ارائه می باشد.

  • ارسال سواری به شهرستانها
  • ارسال ماشین به جنوب اسلامشهر
  • ارسال خودرو به شمال اسلامشهر
  • ارسال ماشین به شرق اسلامشهر
  • ارسال سواری به غرب اسلامشهر

برای حمل برخی خودرو ها باید از یدک کش اسلامشهر استفاده شود ؛ برای مثال ماشین هایی که سپری از جنس فایبرگلس دارن ؛ هرگز آنها را با یدک کش حمل نمی کنند. چه با جرثقیل و چه به صورت بکسل ثابت. چون این نوع حمل به این قسمت و جلوبندی ماشین آسیب جدی وارد میکند.

خودروبر اسلامشهر

و یا ماشین های دو دیفرانسیل؛ برای حمل این خودرو ها هیچوقت از یدک کش استفاده نکنید. آن هم به این دلیل که در این خودروها هر چهار تایر باهم در حال حرکتند. حمل خودرو و اگر دو چرخ را بالا بکشیم دو چرخ دیگر هنوز در حال چرخش هستند. گیربکس خودرو سعی در قفل کردن دو تایر بر روی زمین می کند پس موجب خورد شدن داخل گیربکس می شوند.

شما نیز می توانید گونه های خودرو های سواری و شخصی داخلی و خارجی ، خودرو های حمل و نقل عمومی و حتی خودروهای سنگین مثل لودر و یا . . . را توسط شرکت ما به مقصد مورد نظرتان در هر نقطه از تهران ارسال کنید.

تماس با ما

اگر قصد حمل خودرو های داخلی و خارجی از اسلامشهر به شهرستان با خودروبر (حمل خودرو با خودروبر )را دارید، با امداد خودرو اسلامشهر تماس بگیرید.

خودروبر اسلامشهر از نظر هزینه برای حمل تعدادی خودرو بسیار بصرفه می باشد اما برای حمل خودرو با استفاده از این تریلی ها ، می باید از مدت قبل فراید رزرو و ثبت نام انجام گیرد.

خواندن  امداد خودرو سیار واوان

یکی از روش های  بصورت برون شهری، استفاده از کامیون ها و کامیونت ها می باشد. در این روش، خودروی شما وارد کامیون یا خودروبر میشود و به سمت مقصد حرکت میکند . پس از رسیدن به مقصد، خودروی شما از کامیون خارج میشود.

حمل خودرو با خودروبر

در حمل خودرو ها با خودروبر ها اولین گزینه ای که مهم است نگهداری ایمنی اتومبیل ها است. در واقع خودرو ها باید با خودروبرهای با کیفیت انتقال پیدا کنند تا ناگهان دچار آسیب و یا صدمه ای نشوند. زیرا که اگر خودروبر ها به درستی کار نکنند امکان دارد که موجب اتفاق های جبران امدادخودرو میدان نماز اسلامشهر ناپذیری شوند. پس لازم هست که شرکت خودرو بری را انتخاب کنید کاملا از نظر موارد امنیتی و حفاظتی دارا اعتبار و سابقه باشد و بتوانید به آن اعتماد کنید.

  • خدمات حمل خودرو به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد.
  • خودروبر یا کامیونت متناسب با نوع خودرو شما انتخاب و ارسال گردد.
  • ماشین دارای کارت هوشمند باشد.
  • راننده دارای کارت سلامت باشد.
  • برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد.
  • ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه. بارنامه دولتی گردد.
  • کرایه حمل خودرو پیش از اعزام خودروبر تعیین و توافق می گردد.

از نکته بسیار مهم و مؤثر در انتخاب یک خودروبر خوب و با کیفیت سرعت انتقال خودرو شما از مبدا و به مقصد می باشد. مشتریان همیشه به دنبال تیم هایی هستند که ماشین آنها را در کوتاه ترین وقت ممکن جا به جا کند. هر چقدر حمل خودرو شما در سریعترین زمان اتفاق بیفتد شما رضایت بیشتری خواهید داشت و سریعتر به مقصد خودتان می رسید. این یک ویژگی مثبت و خوب است که یک شرکت خودرو بر می تواند با داشتن کادر عالی و کاربلد در اختیار مشتریان خودش قرار دهد.

خودرو سوار کاربلد

یک تیم خودرو سوار کاربلد برای حمل انواع ماشین باید به تجهیزات و امکانات بروز دنیا جهت حمل انواع خودرو مجهز باشد. برخی از ماشین های لوکس و گران قیمت هستند و انتقال این خودرو ها نیازمند استفاده از تجهزیاتی هست که بتوان هم ایمنی و هم سرعت انتقال را حفظ کرد. برخی خودرو ها سایز بزرگتری نسبت به خودرهای عادی دارند و لازم هست با تجهزیات اختصاصی خودشان حمل شوند.

خواندن  امدادخودرو باغ فيض اسلامشهر

امکان دارد که در هر زمانی خودروی شما دچار نقص فنی و یا صدمه شود. در این صورت باید قادر باشید که با شرکت خودرو بر در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید و این تیم باید در اسرع وقت و به سرعت در صدد رفع این مشکل برآید. این خیلی مهم است که شما بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید بدون دقیقه ای درنگ با یک شرکت معتبر خودرو تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

امدادخودرو میدان نماز

تیم ما تعمیرگاه های شبانه روزی امدادی خود را در ایام عید شیفت بندی میکنند تا در صورت احتیاج خودروی مشتری به تعمیرگاه، خودروی خود به این تعمیرگاهها ارسال و یا با امدادخودرو میدان نماز حمل شوند. قابل توجه است که در این روزهای ذکر شده که ایام تعطیلی مغازه ها و لوازم یدکی میباشد, مرکز امدادخودرو میدان نماز در صورت نیاز خودروی مشتری به لوازم یدکی, تیم امدادی در اسلامشهر در ایام تعطیل این قطعات را از خود مرکز امدادخودرو میدان نماز تامین مینماید.

هر وقتی که خودرو دچار مشکل فنی غیر قابل تعمیر مثل : خرابی دیسک و صفحه،خرابی چرخ ها،پولوس،نقص در سیستم ترمزگیری،سوختن واشر سرسیلنر، بهم ریختن تایمینگ تسمه تایم و …که تعمیر خودرو در محل غیرممکن می باشد احتیاج به حمل خودرو و یدک کشی به نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز می باشد.

  • افزایش رضایت مشتریان گران قدر از خدمات
  • مشاوره رایگان
  • آرامش خاطر کاربران
  • حمل سریع خودرو بدون صدمه رساندن به خودرو
  • ارائه خدمات امدادی در سریع ترین وقت
  • ارائه خدمات امدادی متنوع
  • تعمیر خودرو با کمترین هزینه
  • ارسال خودرو بر درون شهری و بیرون شهری

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: