امداد خودرو سالور اسلامشهر

امداد خودرو سالور اسلامشهر به صورت شبانه روزی در دسترس شماست مادراین شرکت باکادری مجرب وبسیارفنی خدمت خودرابه ارئه میدهیم.

سالوریکی از شهرهای شهرستان اسلامشهر می باشد که درمسیر جاده ساوه قرار دارد.جمعیت نسبتا زیادی دراین شهرزندگی می کنند .

شما عزیزان می توانیددرصورتی که خودروی شما دراین منطقه دچارخرابی یانقص فنی گردیدبا شماره تلفن 09126365409تماس بگیرید.

شرکت امداد خودرواسلامشهر دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای خدمات  رسانی به مشتریان بوجود امده است  . با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در نظر دارد تا رضایت مشتریان را کسب کند.

. این شرکت با داشتن تیم متخصص در حوزه کاری امدادی ، فعالیت های حمل ماشین با چرخگیر ، دکل ، کفی ، مکانیک سیار که شامل تعمیر در محل، باتری به باتری ، پنچرگیری ، بنزین و .. را انجام می دهد.

انتخاب امداد خودروی غیر مجاز برای شما هزینه های بسیار زیادی دارد. مشکلاتی که خودروبر و یدک کش های غیر مجاز برای ماشین ها ایجاد می کنند .  امداد خودرواسلامشهر انواع خدمات امدادی ماشین های ایران خودرو ، ساپیا، تویتا ، بنز، مدیران خودرو …. را انجام می دهد

از خدمات ما ارسال یدک کش می باشد و امکان ارسال انواع  یدک کش (شامل یدک کش نیسان جرثقیل  کفی خودرو بر) به محل مورد نظر شما یا در صورت لزوم اعزام به تعمیرگا های مجاز

امداد خودرو اسلامشهرطی 17 سال تجربه در امداد خودرو شهرستان اسلامشهر توانسته است تیمی مجرب و کارکشته را جمع کند. امداد خودرواسلامشهر خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو را با بالاترین کیفیت به امداد خواهان عزیز در اسلامشهر ارائه میدهد.

شماره امداد خودرو سالور اسلامشهر09126365409 است.شماره امداد خودرو در سراسر تهران آماده پاسخگویی و اعزام یدک کش خودرو به محل شما می باشد. این شماره به راحتی قابل به خاطر سپردن است.

امداد خودرو در سالور اسلامشهر

امداد خودرو اسلامشهر 24 ساعته از مناطق تحت پوشش شرکت ما است. کلیه خدمات در تهران به صورت شبانه روزی انجام میشود. امداد خودرو سالور تمام مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است. همچنین مناطقی مانند اسلامشهر, چهاردانگه, شاطره, رباط کریم, شوراباد, ازسه راه اداران تا میدان نماز اسلامشهر تمامی مناطق تحت پوشش ما می باشد.

خواندن  حمل خودرو سیار اسلامشهر

در هنگام درخواست امداد خودرو جاده ای، باید اطلاعات زیر را در اختیار امدادگر قرار دهید

مدل و شماره پلاک خودرو

محل دقیق خودرو

نوع مشکل خودرو.

با ارائه این اطلاعات، امدادگر می تواند سریعتر و دقیق تر به شما کمک کند.

در اینجا چند نکته برای درخواست امداد خودرو جاده ای آورده شده است

در صورت امکان، خودرو را به حاشیه جاده هدایت کنید تا مزاحم ترافیک نشویدچراغ های هشداردهنده خودرو را روشن کنید.

ا ز روشن کردن چراغ های جلو خودداری کنید تا دید سایر رانندگان را مختل نکنید

از ایستادن در کنار جاده در شب خودداری کنید

در صورت امکان، از یک دوست یا آشنا کمک بگیرید.

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کش ی خودرواسلامشهر، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد و از ضمانت بازگشت وجه نیز برخوردار است. لیست قیمت خدمات امدادی اینجا ببنیدما به شما تضمین قیمت خدمات ارائه می دهیم، چرا که ما به شما اعتماد داریم و به کیفیت خدمات خود اطمینان داریم. با تضمین قیمت، شما مطمئن هستید که دقیقا هزینه خدمات مورد نظر را پرداخت کرده اید.

بنابراین، با اعتقاد به کار خود و تجربه طولانی مدت در این صنف، ما به شما تضمین قیمت خدمات مان را ارائه میدهیم. با اطلاعات دقیق درباره نوع خدمات و نحوه دریافت هزینه ها، شروع به کار با آسانی صورت خواهد گرفت.

یدک کش خودرو در سالور

امداد خودرو سالوراسلامشهر دارای بیش از ۱۵۰ تیم یدک کشی و حمل خودرو با کفی ، دکل و جرثقیل در تهران است و آمادگی آن را دارد تا به صورت ۲۴ ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد.

خواندن  امداد خودرو کامیون داران اسلامشهر

برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، تیم امدادی ما با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد.

همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و و کارشناسی پیگیری می‌شوند.

خودرو شما یکی از آن دسته ابزار های ضروری و بسیار مهم در زندگی است. در صورت بروز حوادث و در شرایط مواجهه با مشکلات و نقص های فنی خودرو، به طور قطع ترجیح می دهید با یک مرکز یدک کش که دارای تمامی ویژگی های مثبت و خوب باشد، از امدادگران متخصص و حرفه ای استفاده کند و کار حمل و تعمیر خودروی شما را با دقت و ظرافت بالا انجام دهد، تماس بگیرید. مجموعه یدک کش اسلامشهر، با ارائه خدمات متنوع امدادی و با مزیت های فراوان، این اطمینان خاطر را به شما می دهد.

یدک کش قلاب و زنجیر قدیمی ترین ماشین های بکسل بودند که با یک زنجیر محکم و یک قلاب که بر سر آن متصل بود ماشین ها را حمل می کردند. این یدک کش ها در کشور ما بیشتر برای خودروهای امدادی استفاده میشوند که قصد دارند ماشینهای خراب یا اوراق را حمل کنند.

علت اینکه این نوع خودروبر برای حمل ماشینهای سالم کمتر استفاده میشود آسیب هایی است که ممکن است به خودرو وارد کند. در حقیقت این سیستم قدیمی وزن خودرو را که تماس مستقیم با سینی زیر و قسمت پایین موتور و جلوبندی میباشد را با خود درگیر میکند. در عصر نوین و بهینه خدمات امداد خودرویی کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

خواندن  خودروبر اسلامشهر و واوان

امداد خودرو سیار اسلامشهر

خودروي شما بعلت نقص فني قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر تهران مي‌توانید باتماس بگیرید ومشکل خودرو شما درمحل حادثه حل می شود.

سایر خدمات امداد خودرو سیار اسلامشهر

امداد باتری :یکی از خدمات امداد باتری اسلامشهر بصورت سیار است، ما با انجام باتری به باتری خودرویتان را شارژ خواهیم کرد.

همچنین تا حد امکان و با تعویض قطعه دراسلامشهر می‌توانیم مشکلات سیستم برقی خودرویتان را برطرف کنیم.

بنزین سیار:در صورت نداشتن بنزین و دور بودن محل پمپ بنزین تا خودرویتان از ما درخواست سوخت رسانی سیار درحومه اسلامشهر بکنید. امدادگران ما در انواع مناطق اسلامشهر حضور داشته و سریعا مشکل شما حل می شود.

امداد پنچری :در صورت پنچر شدن لاستیک ماشین شما امدادگران ما به صورت سیار پنچری ماشین شما را رفع میکنند.

امدادگران خودرو سیار مادرتمام نقاط شهرتان اسلامشهر به شما خدماترسانی میکنند شما میتوانید درصورت نیازباشماره تلفن 09126365409تماس بگیرید.

مابابیش از 70امدادگر سیار به صورت شبانه روزی وبدون وقفه به شما خدمات وامدادرسانی سیار ویدک کش ارسال میکنند شما میتوانیددرصورتی که خودرو شما خراب گردید ویااینکه دچارتصادف شد باامداد خودرو اسلامشهر تماس بگرید .

امداد خودرو سیار:

احتمالا برای همه شما پیش آمده که خودرویتان در حین مسیر دچار مشکل و ایراداتی بشود. در این زمان همیشه نیازمند حمل خودرو به تعمیرگاه نیستید. چرا که با خدمات ما می‌توانید با کمترین هزینه مشکل خود را برطرف کنید.

همچنین اگر خودروی شما نیازمند تعمیر تخصصی تر باشد آن را به تعمیرگاه نزدیک محل منتقل خواهیم نمود.

سایر خدمات مکانیک سیار اسلامشهر ما به شرح زیر می‌باشد تا انتها با ما همراه باشید.

تعویض لاستیک درمحل

تعویض لنت در محل

خدمات مکانیکی در محل

 

 

 

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: