امداد خودرو سیار اسلامشهر

امداد خودرو سیار اسلامشهر حمل خودرو به صورت شبانه روزی با نازلترین قیمت در همه نقاط اسلامشهر به صورت شبانه روزی.

در صورت نیاز با امداد خودرو باشماره تماس 09126365409 تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان اگر مشکل حل نشدبا اعزام امدادگرخبره وکار بلد

تا حد امکان مشکل شمارا حل کنیم.

پوشش دهی سراسری

مناطق واوان، فرودگاه امام و حسن آباد تهران تحت پوشش امداد خودرو اسلامشهر است

امداد بنزین و سوخت رسانی

با امداد خودرو اسلامشهر به سوخت رسان سیار و امداد بنزین جاده ای دسترسی داشته باشید

خدمات شبانه روزی

برای امداد خودرو اسلامشهر تعطیلی وجود ندارد؛ 24 ساعته فعال و پاسخگوی تماس های شماییم

تعمیرات در محل

مکانیک سیار امداد خودرو اسلامشهر جهت تعمیرات در محل در کمتر از 10 دقیقه کنار شماست

حمل و جابجایی انواع خودرو با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه
انتقال خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه در صورت عدم امکان تعمیر در محل
حمل با جرثقیل و بدون آسیب دیدن خودرو.

مکان حمل و انتقال ماشین به تمام نقاط کشور
حمل خودروهای صفر کیلومتر جهت پلاک گذاری
امکان بکسل کردن خودرو برای مسافت‌های کوتاه
امداد باتری و تعویض باتری در محل
مکانیک سیار و تعمیرات فنی خودرو در محل.

امداد خودرو واوان با هدف کمک به مشتریان در بروز مشکلات خودرو تشکیل شده است. امداد خودرو یکی از خدمات مهم در صنعت خودرو در شهر اسلامشهر است که به مشتریان در مواقع اضطراری و نیاز به کمک فوری در بروز مشکلات خودرو ارائه می‌شود.

به اینکه بسیاری از مشکلات خودروها در ساعات شبانه روزی و در اوقات تعطیلی رخ می‌دهند، این خدمات بسیار مفید و ضروری برای مشتریان خودرو محسوب می‌شود.خدماتی که امداد خودرو به مشتریان ارائه می‌دهد عبارتند از:

امداد خودرو سیار در اسلامشهر واوان

: 1. برطرف کردن نقص در محل: در صورتی که خودرو شما در محلی مانند جاده، پارکینگ، یا خیابان خراب شود، امداد خودرو می‌تواند به صورت سریع و در محل مشکل را برطرف کند. این خدمات شامل تعمیرات معمولی نظیر تعویض لاستیک، باتری، روغن و… می‌شوند.2. کمک در موارد بحرانی: در موارد بحرانی مانند حوادث رانندگی، امداد خودرو شبانه روزی می‌تواند به شما کمک کند. این شامل کمک در برخورد با حوادث، حمل و نقل خودرو آسیب دیده و کمک به افراد مجروح می‌شود.

خواندن  یدک کش واوان

. حمل خودرو: در صورتی که خودرو شما نیاز به حمل دارد، امداد خودرو شبانه روزی درجنوب تهران می‌تواند خودرو شما را به مقصد مورد نظر حمل کند. این خدمات شامل حمل خودروهای سبک و سنگین، خودروهای شاسی بلند، ون‌ها، مینی‌ون‌ها و… می‌شوند. با استفاده از این خدمات، مشتریان می‌توانند به راحتی در مواقع اضطراری، با خیالی آسوده از خودرو خود استفاده کنند.

امداد خودرواسلامشهربا پوشش دهی جنوب تهران در صدد امداد رسانی جاده ای به شما مشتریان و مسافران عزیز می باشد.
جهت افزایش رفاه حال شما عزیزان، تمام خدمات ارائه شده توسط مجموعه ی ما، به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می شود.

مجموعه ما هیچ حد و مرزی برای امداد رسانی به شما دوستان ندارد. در شرایط بد آب و هوایی، جاده های ناهموار کوهستانی و در تمام ایام هفته یا ساعات روز در کنار شما خواهیم بود. حتما لازم نیست تا در هنگام تصادفات یا خرابی های اتومبیل با ما تماس بگیرید. چرا که امداد خودرو واوان در همه حال و مشکلات اتومبیلی می تواند به شما یاری برساند.

کمک رسانی لحظه ای و جاده ای به شما دوستان.
– ارسال انواع یدک کش، چرخگیر، جرثقیل، خودروبر و خودرو سوار متناسب با نوع و شرایط اتومبیل شما به محل شما.

امداد خودرو سیار در اسلامشهر واوان امداد خودرو سیار اسلامشهر

یدک کش سیار اسلامشهر

قیمت یدک کش خودرو اسلامشهر به عواملی مانند : مسافت مبدا و مقصد، نوع اتومبیل، ساعت شبانه روز، نوع جاده و قیمت سوخت دارد. یدک کش خودرو چیست؟ یدک کش، یک خودروی ویژه است که برای حمل و نقل اتومبیل‌ها به صورت ایمن و فوری به کار می‌رود.

با توجه به اینکه اتومبیل‌ها در هر لحظه ممکن است با مشکلات فنی و یا تصادف مواجه شوند، یدک کش به عنوان یک خدمت اضطراری بسیار مهم و ضروری است.

خواندن  دینام خودرو

در شهراسلامشهر نیز، به دلیل ترافیک شدید و وجود جاده‌های پرتردد، نیاز به یدک کش بسیار احساس می‌شود. همچنین، در صورت وقوع تصادفات و مشکلات فنی در اتومبیل‌ها،

یدک کش می‌تواند.

به عنوان یک راه حل سریع و ارزان برای حمل اتومبیل به کارخانه تعمیراتی و یا محل مورد نظر مالک اتومبیل به کار گرفته شود. با توجه به این نیاز، بسیاری از شرکت‌ها و کارگاه‌ها در چهار دانگه واسلامشهر خدمات یدک کش را ارائه می‌دهند.

ولی عموماً شرکت‌های یدک کش هزینه‌های خود را بر اساس فاصله و نوع خدمات ارائه شده تعریف می‌کنند، نه بر اساس ساعت ارائه خدمات. در نتیجه، قیمت یدک کش خودرو اسلامشهر   در ساعات شبانه‌روز ممکن است به دلیل ترافیک کمتر و یا نیاز فوری به خدمات امداد یدک کش باشید.

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو 09126365409 تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودروجنوب تهران واسلامشهر در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امدادخودرو اسلامشهر یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در شیراز و تمامی نقاط کشور است ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر است.

تعمیر کار سیار ما شین اسلامشهر

خودرو شما هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیرات کلی یا جزئی دارد. گاهی وقت‌ها خودتان به‌راحتی از پس این تعمیرات برمی‌آیید، اما بعضی اوقات هم ترجیح می‌دهید یک تعمیرکار خودرو کارتان را سریع و بی‌دردسر انجام دهد. در این‌ مواقع اگر مکانیک خوب نشناسید.

خواندن  دیسک و صفحه خودرو

 و از کیفیت کار تعمیرکار مطمئن نباشید، کارتان سخت می‌شود. تیم مکانیک سیار امداد خودرو اسلامشهر با این هدف تشکیل شده است که کار شما را راحت کند و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده‌ خدمت‌رسانی به شما هموطنان عزیز باشد. تعمیرکاران سیار خودروی واوان قادرند تمام مشکلات متداولی که ممکن است برای خودروی شما به وجود آید را حل کنند.

مشکلاتی مانند پنچرگیری، تعویض قطعات خودرو از جمله فیوز، چراغ‌ها، تسمه، دسته موتور، دیسک و کلاچ، جابه‌جایی خودرو، تعویض روغن،

جرم‌گیری رادیاتور و … بسیار رایج هستند و هر راننده‌ای چند بار در سال با آنها مواجه می‌شود.

با کمک آچاره، شما نیازی به بردن خودرو تا تعمیرگاه ندارید و می‌توانید در محل کار یا سکونتتان از تمام خدمات مکا نیک سیار بهره ببرید.

با حدود 20 سال سابقه کاری مفید در زمینه تعمیر تخصصی تعمیرات سیار خودرو مخصوص  کلیه خودروهای ایرانی و خارجی در  جنوب تهران بزرگ در خدمت شماست .

مکانیک سیار پراید ، پژو ، تیبا ، کوییک ، وانت  و …..  تمامی خودروهای سایپا  و ایران خودرو تمامی خودروهای ایرانی وخارجی در صورت نیاز با امداد خودرو اسلامشهر باش

شماره تماس 09126365409 تماس بگیرید.

 

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: