خودرو بر اسلامشهر

خودرو بر اسلامشهر یکی ازشرکت های  معتبر وبزرگ دراین شهرستان محسوب می شود که خودرو بر اسلامشهر به صورت تمام وقت ارائه خدمات می دهد.

در بعضی از بازه های زمانی که با خودروی ما در حال سفر به مقصدی یا مسافرتی هستیم، خودروی ما دچار مشکل فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی دوباره خودرو و تعمیر آن نیستیم . در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو ارتباط باگرفتن با تیم خودرو بر اسلامشهر تا مشکل شما برطرف شود.

از سایر امکانات خدماتی ما که رسیدگی و نگهداری خودرو همیشه برایمان مهم بوده و تمامی خدمات امدادی و تعمیر در محل به صورت تخصصی است . تلاش ما برای جلب رضایت شماست، از این رو همواره تلاش نموده ایم بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه دهید.

حمل خودروباید با دقت و به درستی انجام شود تا هم سریع صورت بگیرد و هم آسیبی به خودرونشود. ما با استفاده از تجهیزات مناسب با توجه به نوع خودروی شما همواره بهترین کیفیت خدمات را ارائه میدهیم

وخودروی شمارابدون هیچ ایرادی به مقصد برسانیم ما دراین شرکت درتلاش هستیم  بامجهزترین ماشین های خودروبر این خدمات را به شما  دوستان ارائه دهیم.

مشتری مداری از مهمترین اصول اولیه مجموعه ی ماست. لذا در تلاشیم تا رضایت قلبی شما را به دست آورید خدمات زیاد و متنوعی توسط شرکت ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شد از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پنچرگیری و رفع پنچری اتومبیل در محل شما
تعویض لاستیک وو تعویض تایر در محل
تعویض روغن موتور اتومبیل و آپاراتی سیار

خودرو بر در اسلامشهر

خودرو بر در اسلامشهر این جاست تا در کنار شما و با همکاری شما به حل مشکلات خودرویی اتومبیلتان بپردازد. بنابراین، بر آن شدیم تا خدمات امداد رسانی خود را با سرعت بالا و به صورت گسترده به تمام هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.

امداد خودرو اسلامشهر با گرد آوری تیم فنی قوی و جوان در تلاش است تا خدمات با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن را به هموطنان ارائه دهدپس از تماس با مجموعه ی امداد خودرو اسلامشهر در کوتاه ترین بازه ی زمانی ممکن در کنار شما خواهیم بود.

خواندن  امداد خودرو جاده واوان

دیگر نگران مشکلات خودرویی نباشید. مشکلات مربوط به اتومبیل تان را به مجموعه ی ما بسپارید.

مشتری مداری از مهمترین اصول اولیه مجموعه ی ماست. لذا در تلاشیم تا رضایت قلبی شما را به دست آوریم.

خودرو بر اسلامشهر، به دلیل داشتن تجربه و تخصص لازم در زمینه حمل خودرو، می‌توانند با دقت و امنیت بالا، خودروها را به مقصد مورد نظر منتقل کنند.
علاوه بر این، خودروبران اسلامشهر به مشتریان خود خدماتی مانند بارگیری و تخلیه خودرو در محل مقصد، بیمه خودرو در طول مسیر و برخورد با هرگونه مشکل در طول سفر را نیز ارائه می‌دهند.

در فصول سرد سال، صاحبان خودروها ممکن است با مشکلاتی مانند دشواری در رانندگی و خرابی شدید خودرو روبرو شوند
در چنین مواقعی، استفاده از خدمات حمل اتومبیل با کفی خودروبراسلامشهرمی‌تواند با ارائه تجهیزات و خدمات لازم، به صاحبان خودروها کمک کند تا بدون هیچگونه مشکلی به مقصد مورد نظر برسند.. با هرگونه مشکل در طول سفر را نیز ارائه می‌دهند.

خودبراسلامشهر فعالیت خودرابرای کلیه خودروهای ایرانی وخارجی در منطقه ی خودانجام می دهدکه درهرزمان شبانه روز خودروشما دچارخرابی یا نقص شدبا ما تماس بگیرید.

شماره تلفن ما به صورت شبانه روزی جوابگوی تماس های شما می باشد 09126365409

یدک کش در اسلامشهر

اگر خودروی آسیب دیده ی شما با کمک های کنار جاده ای رفع نشد و کارشناسان تشخیص دادند حتما باید به مکانیکی معتبر انتقال داده شودیدک کش اسلامشهر  کار انتقال انجام می دهداکثرا مالکین خود رو قصد دارند.

استفاده از خدمات حمل و نقل خودروبر اسلامشهر به عنوان یکی از راه‌های پرکاربرد و مفید برای انتقال خودروها به مقصد مورد نظر، پیشنهاد می‌شود

خودروبران می‌توانند با استفاده از تجهیزات و خودروهای مناسب، خودروها را به مقصد مورد نظر منتقل کنند. این خدمات عموماً برای انتقال خودروهای جدید و یا صاحبان خودروهایی که نیاز به حمل دارند، ارائه می‌شود

بارگیری و تخلیه خودرو در محل مقصد: خودروبران پس از حمل خودرو به مقصد، می‌توانند به بارگیری و تخلیه خودرو در محل مقصد نیز اقدام کنند

بیمه خودرو در طول سفر: برخی از خودروبران، با همکاری شرکت‌های بیمه، بیمه خودروها را در طول مسیر نیز فراهم می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه خسارت، مشتریان آسیب دیده نشوند.

حل مشکلات فنی: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خودرو، خودروبران می‌توانند با تخصص و تجهیزات خودمشکل خودروشماراحل نمایند.

امنیت و حفاظت از خودرو: خودروبران می‌توانند با استفاده از تجهیزات امنیتی مناسب، خودرو را در طول سفر، از سرقت و خسارت‌های مختلف محافظت کنند.

خواندن  امداد خودرو کامیون داران اسلامشهر

موارد مهم در بهترین روش حمل ماشین که نادیده گرفته می شوند

برای نقل و انتقالات خودرو از بسیاری از خودرو بر ها میتوان بهره جست

اما نه هر خودروبری. به طور مثال خودروهایی که سپری از جنس فایبرگلس دارند

هرگز آنها را با یدککش حمل نمیکنند. چه با جرثقیل و چه به صورت بکسل. چون این نوع حمل به این قسمت و جلوبندی ماشین آسیب جدی وارد میکند

یا ماشین های دو دیفرانسیل و یا دفرانسیل جلو و دفرانسیل عقب

تعمیرات تخصصی در اسلامشهر

وقتی خودوری شخصی با مشکل روبرو می شود، ساده ترین کار مراجعه به تعمیرگاه و عیب یابی خودور است. این کار به ظاهر ساده، دغدغه بسیاری از رانندگان است.

زمانی که خودروها شما با نقص فنی مواجه می شوید تنها با یک تماس با خودروبراسلامشهر مابااعزام مکانیک سیارخودرو مشکل خودروی شماراحل کرده و

یادرصورت نیاز خودرو بریا چرخ گیر حمل می شود.

یکی از عیب های خودرو ،خرابی کامپیوتر است که علل متفاوتی برای خرابی کامپیوتر یک خودرو وجود دارد. این سیستم کامپیوتری بسیار حساس است و به محض کوچکترین مشکل، یک ایراد بزرگ در خودرو دیده می شود. هر گونه بی احتیاطی می تواند مشکل سیستم کامپیوتری ماشین را بیشتر کند.

در صورتی که در زمینه تعمیرات خودرو آموزش های لازم را نگذرانده اید هرگز اقدام به بازکردن سیستم کامپیوتری خودرو نکنید. گاهی یک مشکل جزئی وجود دارد که به سادگی قابل حل شدن است اما دخالت شما کارها را خراب تر کرده و هزینه تعمیرات را بیشتر می کند. عمده ترین موارد خرابی سیستم کامپیوتری در خودرو عبارتند از:

آب خوردگی

سوختگی آی سی

مشکل در برنامه ریزی ECU

مشکل در ارتباط سنسورها

ضربه به بخش کامپیوتری

خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تعمیرات وجود داردکه شامل: تعویض لاستیک ،تعویض تسمه دینام ،تعویض لنت خودرو،تعویض پمپ بنزین ،تنظیم بادخودرو،تعویض شمع ووایر خودرو،تعویض موتور برف پاک کن،تعویض روغن ،رابط باتری به باتری،بررسی چراغ های جلو وعقب وتعویض آنها

تیم متخصص یدک کشی و مکانیک سیار اسلامشهر دارای تخصص و تجربه لازم در زمینه مکانیک خودروهاست. آنها با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات فنی را تشخیص داده و به صورت کارآمد و دقیق آنها را برطرف می کنند.

حمل خودرو در اسلامشهر

بهترین روش حمل ماشین در این زمان کفی خودروبر متحرک است. در زمان تماس و درخواست خدمت در خودروبر حتما نوع ماشین را درست عنوان کنید

خواندن  حمل خودرو واوان اسلامشهر

اگر اشکال ماشین عمیق و قابل خواباندن خودرو باشد باید آن را حمل کنند. که در هر صورت در بهترین روش حمل ماشین باید حمل خودرو مخصوص حمل ماشین شما باشد. پس نوع خودرو خیلی مهم است.

پس این را بخاطر بسپارید اگر خودتان سر رشته ای از این فعالیتها ندارید. باید کارتان را به کاردان آن حرفه برای بهترین روش حمل ماشین بسپارید. با کادر مجرب و شایسته در خدمت شماست.

اگر صاحب خودرو. بدون در نظر گرفتن نوع خودرو و یا کمترین هزینه. صرفا یک نوع یدک کش یا جرثقیل را درخواست بنماید که برای خودرو اصلا مناسب نباشد و به مشاوره نیروهای متخصص خودروبر توجهی نکند خسارت های زیادی متحمل خودروهای شما می شودکه تیم تخصصی مادرایجادخسارت به خودروی شما نقشی نداردولی نهایت سعی خودرادرآگاه سازی شما می کندکه این نشانه تعهد ومسولیت پذیری شرکت ما به شما مشتریان عزیز می باشد.

ما مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار قراردادیم و اطمینان خاطر شما موجب بهبود روند کار و افزایش رضایت شما خواهد بود. در حمل ماشین دراسلامشهر همراه ما باشید.

امدادخودرو اسلامشهریکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودرو بر به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؛خدمات خودرو بر اسلامشهر شامل خودروبر اسلامشهرو خودروبر شهرستان به دو صورت خودروبر تکی و خودروبر تریلی قابل ارائه است.

نتیجه گیری

خودروبرهای اسلامشهر، به دلیل داشتن تجربه و تخصص لازم در زمینه حمل خودرو، می‌توانند با دقت و امنیت بالا، خودروها را به مقصد مورد نظر منتقل کنند.

با توجه به مزایای ذکر شده، استفاده از خدمات حمل و نقل خودروبر اسلامشهر به عنوان یکی از راه‌های پرکاربرد و مفید برای انتقال خودروها به مقصدمی باشد.

استفاده از خدمات حمل اتومبیل با کفی خودروبراسلامشهرمی‌تواند با ارائه تجهیزات و خدمات لازم، به صاحبان خودروها کمک کند تا بدون هیچگونه مشکلی به مقصد مورد نظر برسند.

با داشتن تیم مجرب و آماده، خدمات ۲۴ ساعته، پاسخگویی سریع و تخصص فنی، این  به مشتریان اعتماد و رضایت الهام می دهد. پوشش جغرافیایی وسیع این  نیز امکان استفاده آسان از خدمات آن را در تمام مناطق اسلامشهر فراهم می کند.

تماس باما 09126365409

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: