خودرو بر واوان

خودرو بر واوان بیش از 18 سال است که در شهرک واوان  خدمات خود را به صورت شبانه روزی به همشهریان خود ارائه میدهد .

شماره تلفن امداد خودرو واوان 09126365409

همانطور که مستحضرید یکی از خدمات پرتقاضا و مهم در صنعت وسایل نقلیه که نیازمند توجه و تخصص لازم برای انجام است ؛ حوزه خودروبر و حمل خودرو است.

ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل

خودرو براسلامشهر به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم.

انواع وسایل نقلیه قابل حمل توسط مجموعه خودرو بر واوان

  • انواع خودروهای وارداتی و صفر
  • انواع خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی
  • انواع خودرو های معیوب و تصادفی

و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از 4 تن که در ابعاد کفی جایگیری شده و امکان حمل آن وجود داشته باشد

اگر قصد حمل خودرو هاي ايراني و خارجي از تهران به شهرستان را داريد ، با ما تماس بگيريد

حمل ما متخصص ارائه خدمات حمل خودرو با خودروبر مي باشد

كه انواع خودروهاي ايراني و خارجي را با كمترين هزينه باربري از تهران به تمامي نقاط كشور ارسال مي نمايد

بهترين و ارزانترين راه ، حمل خودرو توسط ما مي باشد

خدمات حمل ماشین به صورت کلی به دو بخش تقسیم می گردد:

خودرو بردرون شهری چیست؟

کلیه خدمات حمل ماشین در شهر های سراسر ایران علی الخصوص مراکز استان ها که با خودرو بریا نیسان چرخگیر صورت می گیرد

برون شهری چیست؟

کلیه خدمات حمل خودرو از مبدا یکی از شهر ها به مقصد اعلام شده از سوی شما مشتری گرامی که به وسیله خودروبر کفی ، تریلی مخصوص حمل وسایل نقلیه ، نیسان چرخگیر صورت می پذیر.

همواره در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد ذیل توجه فرمائید:

خواندن  حمل خودرو در اسلامشهر

خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد.

خودرو بر کفی واوان

همواره در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد ذیل توجه فرمائید:

خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد.

ناوگان جابجائی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد

ماشین دارای کارت هوشمند باشد.راننده دارای کارت سلامت باشد.

برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد.

ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه . بارنامه دولتی گردد.

هزینه حمل خودرو پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد.

خودرو بر وا وان در مورد هزینه خودروبر در متنهای قبلی هم موارد آموزشی زیادی دارد. تعرفه ها و هزینه ها به موارد زیادی بر می گردد. در ادامه خودروبر بیشتر درباره ی این مساله صحبت خواهد کرد.

در تهران  مقدار زیادی از خودرو بر ها مشغول به کار هستند. یا به صورت شرکت و یا به صورت تکی مشغول فعالیت هستند. منظور از شرکت تعداد بالای خودرو بر در یک مجموعه است. که به صورت جامع دارای متخصصین و مکانیک های ماهر هستند. هزینه خودرو بر به عوامل زیادی وابسته است.

نوع و مدل خودروی شما ( لوکس- تصادفی- صفر- وارداتی– مسابقه ای و…). مثلا یک ماشین لوکس وارداتی قطعا با یک پراید داخلی تفاوت دارد. هم از لحاظ هزینه بهای ماشین . و هم از لحاظ بیمه.چون هر چه ارزش خودرو بالاتر باشد هزینه خودرو بر هم افزایش پیدا میکند

مقدار مسیر با محاسبه ی هر کیلومتر ( روستا – مناطق صعب العبور – زمان حمل نوع خودروبر ی که برای حمل آن ماشین مناسب میباشد. به طور مثال میخواهد از کفی خودروبر استفاده کند یا خودرو بر چندتایی و یا جرثقیل و …. همچنین مبدا و مقصد.

از چه جایی این خودرو باید بارگیری شود. و به کجا باید حمل شود. این مسیر آیا صعب است یا راحت. و…..

خواندن  امداد خودرو کامیون داران اسلامشهر

حمل خودرو اسلامشهر

نکات مهم قبل از حمل خودرو با خودروبراسلامشهر

قبل از بارگیری و حمل ماشین این نکات را مدنظرتان قرار دهید

آن را کاملا تمیز و مرتب کنید. اینگونه متوجه تمام لک ها و عیبهای ظاهری خودروی خودتان می شوید. و آن را ناشی از حمل خودرو نمیدانید.

قبل از بارگیری حتما ماشین را از لحاظ قیمت به کارشناسان نشان دهید. و نتیجه را به کارشناسان  ارائه بدهید. و آن را بر اساس قیمت بیمه کنید. تا در هنگام خسارت بتوانید خسارتتان را دریافت کنید.

بدانید که بیمه بدنه در خودرو اصلا ربطی به خودرو برندارد. و آن یک بیمه جدا از بیمه حمل و نقل می باشد.

درست است که خودروبر شناخته شده خیلی مهم است. اما قبل از آن با کسانی که از خودرو بر نزدیک به مقبدا و مقصد شما استفاده کرده اند. و راضی بوده اند اطلاعات کسب کنید. چون فاصله و مسافت تاثیر خیلی زیادی بر روی هزینه ها دارد.

خودروبراسلا مشهر  تمام خدمات حمل خودرو را در تمام ساعات شبانه روز به شما ارائه میدهد. چون به اندازه کافی از نیروهای متخص و تجهیزات کاملی برخوردار است

هزینه خودرو بر مناسب در یک عامل اصلی رضایت مشتریان در این مجموعه است. ما ادعای ارزان بودن و یا خدمات ارزان را نمی کنیم. ولی این ادعا را داریم که در زمان حمل و سفارش با مشتری انعطاف به خرج می دهیم. و همچنین ما خدمات حرفه ای و تخصصی ارائه می دهیم.

خودرو بر ها را در خودروبر تهران بارها و بارها برایتان موشکافی کرده ایم. اما برای یاد اوری نیاز میبینیم در هر متن و مقاله ای بخشهایی از آن را تکرار کنیم. تا هم ملکه ذهن خواننده شود. و هم طولانی نباشد که از حوصله ی خواننده خارج نباشد. مدل خودرو بر و تجهیزات که برای این کار استفاده می شود.

خواندن  یدک کش اسلامشهر واوان

نتیجه گیری

باید بگوییم کسانی که از افراد در خیابان کمک میگیرند و خودرو را صرفا بکسل میکنند. به خود و ماشین خود ظلم می کنند. چون این کار که در خودروبر یک کار تخصصی است. به این راحتی ها هم نیست. هر ماشینی نباید بکسل بشود. ممکن است یا به ماشین شما آسیب جدی وارد شود  یا به خودروی بکسل کننده تفاوتی ندارد. به هر حال چند مدت آینده این زخم چرکی سر باز میکند. و باید دائم در مکانیکی باشید. پس کارهایتان را به کسانی بسپارید که هم سرمایه و هم تخصصشان را در این راه گذاشته اند. و به جز اینکار در خودروبر اسلامشهر هیچ  کس این کار تخصصی را انجام نمی دهند.

تاثیر نوع خودرو بر و تفاوت در کارکرد آن و هزینه

نوع خودرو بر یا به درخواست خود مشتری است. ویا با نظر کارشناسان خودروبر تعیین می شود. در هر صورت در هر زمینه ای قبل از عمل حمل خودرو مشاوره انجام می شود. پس نگران این نباشید که در این مجموعه به نیاز خودروی شما توجه نمی شود. مثلا کفی خودرو بر متحرک در مسیر های طولانی هم می تواند یک ماشین را حمل کند. ولی خودرو بر تکی جرثقیل دار نمیتواند بیشتر از ده یا بیست کیلومتر ماشین را حمل کند. موضوع توان خودرو بر نیست بلکه موضوع خسارت به خودروی حمل شونده ست.

 

 

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 5 1

رتبه صفحه شما: