شماره یدک کش سایپا اسلامشهر

با شماره یدک کش سایپا اسلامشهر تماس بگیرید که با امداد خودرو به کمک شما بیاییم.

تماس با ما

حمل خودرو از نقطه شروع به اسلامشهر و سایر استان ها که هم به صورت حمل با امدادگران تکی صورت انجام می شود، و هم با امدادگران امکان حمل و نقل و جا به جایی صورت می‌گیرد

حمل و نقل خودرو ؛ ارائه خدمات حمل و نقل خصوصا حمل خودرو های تصادفی است؛

امداد خودرو اسلامشهر

همچنین و در تمام بیست و چهار ساعته شبانه روز می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خودتان خدمات حمل خودرو با امدادگران حمل و نقل خودرو صورت می‌گیرد.

حمل خودرو در اسلامشهر با چرخگیر صورت میگیرد؛ با توجه به تجهیزات بروز از امدادگران متخصص؛ خودروی شما به صورت کاملا تضمینی انتقال داده می‌شود.

مکانیک سیار در واوان

گروه حمل و نقل خودرو با بیش از 19 سال سابقه در حمل و نقل خودرو در اسلامشهر؛ ارائه دهنده خدمات تخصصی ارسال مکانیک سیار در واوان. حمل تمامی خودرو های معیوب به اسلامشهر با هر دو نوع یدک کش و امداد خودرو امکان پذیر میباشد.

  • ارسال خودرو های صفر و کارکرده به اسلامشهر
  • ارسال خودرو های تصادفی به واوان
  • ارسال خودرو های ایرانی و خارجی به تهران

تیم اسلامشهر برای حمل همه خودرو ها یدک کش معتبر ارسال میشود؛ یدک کش معتبرترین برای ارسال خودرو ها میباشد. حمل خودرو به اسلامشهر و واوان با سرعت بالاتری انجام میشود ولی در برابر هزینه ارسال خودرو با یدک کش ها چند ظرفیته کمی مناسب تر از مکانیک سیار میباشد.

خواندن  خودرو بر واوان

برای ارسال خودرو های کارکرده و یا صفر با خودرو سوار ها استفاده میشود به این صورت در پایان خودرو سوار به شما فاکتور ارایه میکند و خودرو به کمک در حمل خودرویتان کمک میکند

با شماره امداد خودرو اسلامشهر تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما مکانیک سیار اعزام کنیم

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: