یدک کش واوان

یدک کش واوان

توسط خودروبر های استاندار که وظیفه حمل کردن خودروی شمارو تا مقصد دارند را به طور حرفه ای و اصولی انجام میدهند که شامل نیسان ، ایسوزو ، تریلی و … در تیم امدادی اسلامشهر وجود دارد.

چطوری بهترین و کاربلدترین یدک کش و کفی در تهران و کرج را پیدا کنیم؟

جایی نروید. دقیقا در جای درستی ایستاده‌اید. اگر نیاز به خدمات حمل خودرو با جرثقیل، کفی، خودروبر یا یدک کش در تهران و کرج دارید، امداد جاده در کنار شماست. فرقی نمی‌کند در چه روزی از هفته، چه ساعتی از شبانه‌روز، وسط دربی یا المپیک، هوای آفتابی یا برفی و از چه منطقه‌ای تماس بگیرید، تیم‌های امدادرسانی امداد جاده خیلی سریع در کنار شما حاضر می‌شوند.

با ما تماس بگیرید 📞

09121961680

لیست قیمت حمل یدک کش و چرخگیر برای خودروهای خارجی زیر

مگان- آریا شاهین – نیسان پیکاپ – پاترول تک کابین- میتسوبیشی – موسو- پاترول دو در- سرانزا- ون – رونیز- ماکسیما- کمری- و MVMX33-X22 آریزو-جیلی-بسترن-تیگو-هاوال-هایما-مزدا3-زامیاد-لیفان X60-X50-برلیانس-چانگان-ام وی ام 315-ام وی ام 520- مزدا 323- گل

لیست قیمت حمل خودرو های داخلی و سبک زیر

پیکان- رنو 21- آردی_ پراید_ 206_207_ 405- پرشیا- سمند -MVM 110 -ریو-ساینا-کوئیک-تیبا-رانا-ورنا-تندر90وانت پراید

ما دارای چندین سال سابقه در خدمات امداد خودرو در تهران و کرج و حومه هستیم. بیش از چند هزار نفر به ما اعتماد کردن و خدمات امداد رسانی را توسط ما انجام شده است. امداد جاده به صورت شبانه روزی ۲۴ ساعته از موقیت یاب ها امدادگران خود نزدیکترین امداد رسان را به شما ارسال می کند.  ما تمام خدمات امداد خودرو توسط یدک کش را به صورت کامل با ضمانت و هزینه مصوب  انجام می دهیم.

خواندن  تلفن خودروبر در اسلامشهر

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: