امداد خودرو بهشت زهرا

امداد خودرو بهشت زهرا امداد خودرو بهشت زهرا یدک کش بهشت زهرا حمل خودرو بهشت زهر چرخگیر بهشت زهر حمل بانیسان چرخگیر 09126365409

حمل خودرو بهشت زهرا معتبرترین شرکت‌ امدادخودرویی داتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیر بهشت زهرا زیر نظر اتحادیه می باشد.

از اهداف اصلی امدادخودرو بهشت زهرا ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودر بهشت زهرا شامل یدک کش بهشت زهرا .

، مکانیک سیار بهشت زهرا ، بنزین سیار بهشت زهرا ،

باتری به باتری و پنچری در است. همکاران ما در امداد خودرو اسلامشهر

در بهشت زهرا به صورت 24 ساعته و با قیمت مناسب

در خدمت شما عزیزان میباشیم شماره تماس 09126365409

چه شرایطی باید با امدادخودرودرتماس باشیم؟

وقتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یاامداد خودرو داشته باشید.

تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با ما تماس بگیرید. و همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد

در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود.

یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خودروبر سراسری دربهشت زهرا ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری

مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه

شما دربهشت زهرا است که با بیش

از سالها فعالیت در این زمینه

به کمک شما خواهد آمد.

امداد خودرو در بهشت زهرا

تمامی خدمات حمل خودرو به صورت شبانه روزی برای تمامی

خودروهای ( کره ای ..خودروهای آلمانی ..خودروهای چینی..خودروهای آمریکایی..خودروهای فرانسوی و ژاپنی )

حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای خودروبر بهشت زهرا (تردد). طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

خواندن  امداد خودرو شیرودی اسلامشهر

. حمل کردن اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. . حمل کردن انواع اتومبیل های پورشه حمل کردن انواع اتومبیل بنز حمل کردن انواع اتومبیل بی ام و حمل کردن نواع اتومبیل مازراتی حمل کردن انواع اتومبیل لکسوز و… …

آرامش شما مشتریان را در جابجایی اتومبیل محبوب شما فراهم خواهد کرد. خودروبر بزرگراه بهشت زهرا (تردد) با داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه و همچنین بیمه نامه معتبر برای وسیله نقلیه شما، آرامش و اطمینان را برای شما به ارمغان می آورد.حمل کردن اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد

… آرامش شما مشتریان را در جابجایی اتومبیل محبوب شما فراهم خواهد کرد. خودروبر بزرگراه بهشت زهرا (تردد) با داشتن مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه و همچنین بیمه نامه معتبر برای وسیله نقلیه شما، آرامش و اطمینان را برای شما به ارمغان می آورد.

با در نظر گرفتن کیفیت بالا در خودروبر بزرگراه بهشت زهرا ، تلاش می شود خودروهای سنگین با امنیت بالا منتقل شوند و با شرایط خاصی جا به جایی خودرو به بزرگراه بهشت زهرا برای ارسال خودروهای لوکس و لاکچری توسط خودروبر بزرگراه بهشت زهرا (تردد) برای شما انجام می شود.

برای بسیاری اتفاق می افتد که خودرو انها در بهشت زهرا دچار نقص فنی شود شما در این شرایط

میتوانید با امداد خودرو بهشت زهرا تماس بگیرید تا ما با کمترین زمان ممکن برای شما امداد گر ان خود را  اعزام کنیم .

یدک کش بهشت زهرا 

امداد خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد امداد خودرو برای رفاء حال شهروندان و جلوگیری از حجم ترافیک

خواندن  امداد خودرو سیار اسلامشهر

سهم به سزایی داشته و نیز همواره کلی ترین و جامع ترین مشکل برای خدمات دهی و سرویس دهی

برای خودروهای آسیب دیده از نظر تعمیراتی و نیز تصادفی و فرسوده را در سراسر جهان مخصوصاً ایران که مهمترین و سالم ترین امداد خودرو ا

ز لحاظ امداد شخصی و نیز امداد غیر شخصی را دارا بوده.

توجه به دستورات مندرج در دفترچه هر خودرو و توصیه های سازنده آن.
امروزه در اکثر دفترچه های خودرو از این توصیه ها دیگر به نام آب بندی، یاد نمی شود بلکه از آنها به عنوان توصیه هایی برای کارکرد

اقتصادی و کمک به دوام محصول، یاد می شود

آببندی به روش کلی فقط در خودرو های صفر کاربرد دارد و موتور تازه تعمیر پس از ۵ ساعت کارکرد درجا آببندی می شود.

حمل و نقل خودرو با جرثقیل یدک کش سیار در منطقه اسلا مشهر یکی از مهمترین خدمات در زمینه امداد خودرو میباشد. همواره شاهد بیشترین درخواست در این منطقه از شهرواوان بوده ایم.

لذا گروه یدک کش بهشت زهرا با ایجاد تیمی از امدادگران متخصص که در تمامی ساعات، به صورت شبانه روزی در این منطقه حاضر می باشند. گروه امداد خودروی ما سعی داشته که بهترین خدمات را نسبت به خودروی امدادخواهان در سریعترین زمان ممکن فراهم سازد.

گروه یدک کش سیاراسلامشهر خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل و جا به جایی آسان و اصولی برای بکسل کردن با بهره گیری از جدیدترین سیستم خودروبر و یدک کش. با به کارگیری از جرثقیل چرخگیر و کفی خودرو سوار در کلان شهر تهران را در سال 1385 راه اندازی نمود. لذا همواره مشتری مداری و تضمین اصولی خدمات در دستور اصلی کار گروه ما قرار دارد.

خواندن  یدک کش واوان

حمل خودرو بهشت زهرا

یدک کش خودرو یک ماشین قدرتمند مانند جرثقیل است که برای حمل و جا به جایی انواع خودرو به مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یدک کش ها معمولا بالای 2 تن وزن دارند که بتوانند ماشینهای سنگین را نیز جابه جا کنند. همچنین موتور و شاسی این خودرو باید دارای قدرت بالایی برای حمل وزنهای سنگین باشد.

یدک کش های شرکت امداد خودرو را احتمالا همه ما در جاده ها و خیابانهای کشور دیده ایم. این یدک کش ها عمدتا” برای حمل و جا به جایی خودروهایی که تحت پوشش شرکت هستند اعزام می شوند. در صورتی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد خودرو هایی که قابلیت حرکت ندارند را به تعمیرگاه می برند.

 در خیلی از مواقع ماشین های لوکس و صفر کیلومتر که به تازگی از کارخانه تولید میشوند، صرفا به این دلیل که کیلومتر آنها بالا نرود و آکبند و نو به دست مشتری برسد را به وسیله خودرو بر جا به جا میکنند. شاید بسته به خرابی خودرویتان که مانند مثال یکی از چرخهای جلو ضربه خورده و قادر به چرخیدن نباشد مجبور باشید حتما از یدک کش نیسان استفاده کنید.

انواع مختلف کامیون و یا کامیونت های یدک کش را بر اساس نحوه وصل شدن به خودرو و میزان وزن باری که میتوانند تحمل کنند تقسیم بندی میکنند. در این قسمت تعدادی از معروف ترین یدک کش ها را به شما معرفی میکنیم.

 

لطفا به ما امتیاز دهید

0 / 5 0 0

رتبه صفحه شما: